Românii sunt un popor creativ, plin de imaginație, inclusiv în afaceri, acolo unde îți trebuie multă inventivitate pentru a trece cu bine prin furcile caudine ale blocajului financiar. Dincolo de modul în care reușesc să se descurce în business, unii cu succes, alții mai greu, există un capitol la care, cu siguranță, antreprenorii români stau […]
Grupul HORNBACH a înregistrat un plus semnificativ al cifrei de afaceri în exercițiul financiar 2018/2019 (1 martie 2018 - 28 februarie 2019). În ciuda condițiilor meteorologice parțial nefavorabile, în primele șase luni cifra de afaceri a concernului HORNBACH Holding AG & Co. KgaA a crescut cu 5,3%, până la 4.362 milioane de euro. Cel mai […]
În ultimii zece ani, România a devenit un centru important în domeniul IT&C, acest sector înregistrând creșteri solide de la un an la altul. Gradul ridicat de atractivitate generat de calitatea muncii prestate de specialiștii din România din IT&C a determinat unele companii străine, care nu au prezență pe piața locală, să folosească expertiza acestora, […]
Companiile se orientează către vânzari parțiale pentru a câștiga avantaje competitive, în special pe fondul schimbărilor generate de tehnologie, de preferințele clienților și al presiunii acționarilor, arată studiul EY Global Corporate Divestment Study 2019. Studiul anual, realizat în rândul a 900 de lideri de companii din toată lumea, arată că mediul favorabil vânzărilor se va […]
Veniturile totale generate de cele mai mari 500 de afaceri de familie din lume au crescut cu 9,9% în ultimele 24 de luni, conform clasamentului global- Global Family Business Index 2019 realizat de EY și Universitatea din St. Gallen, Elveția. În același timp, numărul afacerilor de familie din sectoarele bazate pe tehnologie a crescut semnificativ […]
Ovidiu Șandor, CEO Mulberry Development, a fost desemnat aseară câștigătorul competiției EY Entrepreneur Of The Year – România 2018. Antreprenorul a concurat pentru marele titlu alături de alți 43 de lideri de business și va reprezenta România în finala mondială EY World Entrepreneur Of The Year, de la Monte Carlo, din iunie 2019. Mulberry Development, […]
Un studiu recent publicat de FEVAD, o federație reprezentativă a actorilor din comerțul online francez, arată că vânzările în mediul virtual și-au continuat creșterea și în cursul anului 2018. Studiul s-a bazat pe datele adunate de la principale magazine online din Franța, precum și de la cei mai importanți procesatori de plăți online activi în […]
Un business local reușește să rămână competitiv și inovativ pe o piață dominată de jucători mari. Carbogaz, este un lanț de benzinării activ în București și în localitățile limitrofe care a reușit să demonstreze că are forța de a se reinventa pentru a răspunde cerințelor unui consumator din ce în ce mai selectiv cu produsele […]
În plină epidemie de gripă, românii au luat cu asalt cabinetele medicale. Cum multe dintre spitalele și cabinetele medicale de stat sunt supra-aglomerate, alternativa oferită de serviciile medicale private atrage tot mai mulți români. Dovadă că afacerile acestor companii au crescut, față de 2007, cu aproape 500%, arată o analiză KeysFin. Chiar dacă asistența medicală […]
Negocierile realizate prin intermediul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) au adus un beneficiu de 1,015 milioane de euro, deopotrivă consumatorilor, cât și întregului sistem bancar din România. Astfel, suma precizată reprezintă o diminuare a efortului de plată pentru consumatorii români, obținută în anul 2018 și, în același timp, permite continuarea […]
Luna decembrie este, în mod tradițional, una de vârf în ceea ce privește consumul de carburant la nivelul Bucureștiului. Din rezultatele de vânzări pentru luna decembrie 2018 colectate din stațiile Carbogaz active în București și în localitățile limitrofe a reieșit o creștere cu 9% a consumului de carburant în ultimele 31 de zile ale anului […]
Propagarea internetului și a magazinelor online au modificat comportamentele de consum. Studiul Comportamente de cumpărare în era consumatorilor digitali, realizat de Valoria, surprinde fenomenul de virtualizare a obiceiurilor de consum în funcție de principalele etape ale procesului de cumpărare de la căutarea, selecția informației și decizia de cumpărare la experieța procesului de cumpărare și experiența […]
O condiție vitală pentru supraviețuirea unei afaceri este adaptarea la cerințele pieței într-o manieră promptă. Chiar și pentru un business local, identificarea și adaptarea la condițiile specifice de dinamism ale pieței în care activează este esențială pentru a se menține. Această adaptare este obligatorie, chiar dacă înseamnă o schimbare totală de abordare. Provocările adaptării la […]
Schimbările demografice și tehnologice sunt cele două tendințe majore care transformă forța de muncă, constată studiul Deloitte „Vocea forței de muncă în Europa”, la care au participat peste 15.000 de persoane din zece țări europene, și anume Franța, Germania, Italia, Olanda, Polonia, Spania, Suedia, Elveția, Marea Britanie și România. Schimbarea demografică. Scăderea natalității și intrarea […]
Românii aloca cei mai mulți bani pentru alimente și băuturi din Uniunea Europeană, iar acest lucru se vede poate cel mai bine în cifrele de afaceri spectaculoase înregistrate de retaileri. Potrivit unei analize KeysFin, afacerile companiilor din comerțul alimentar românesc vor depăși, în acest an, nivelul record de 100 miliarde de lei. Următoarele două săptămâni […]
În ultimii cinci ani, piețele emergente au înregistrat schimbări semnificative și o dezvoltare puternică, devenind centre de putere economică și stimulând dezvoltarea globală. Cu toate acestea, schimbările din zona de reglementare și intensificarea luptei anticorupție modifică perspectivele legate de riscuri. Iar organizațiile trebuie să aibă în vedere aceste provocări: deși piețele emergente sunt foarte promițătoare […]
Inchirierea de masini a devenit in ultimii ani un serviciu tot mai solicitat in randul turistilor care viziteaza Romania dar si in randul oamenilor de afaceri care vin aici pentru rezolvarea unor probleme. Cea mai mare pondere a companiilor de acest gen se afla in capitala, serviciul de rent a car Bucuresti fiind unul foarte solicitat, numai […]
În contextul actualelor schimbări tehnologice, demografice și culturale din România, EY a realizat o analiză comparativă a două dintre cele mai mari orașe ale țării, București și Cluj-Napoca. Analiza își propune să identifice principalele diferențe și ritmul de dezvoltare al fiecăruia din punct de vedere demografic, educațional, economic, cultural și turistic. În același timp, să […]
Elite Business Women (https://elitewomen.org), comunitatea femeilor antreprenor din România invită femeile cu afaceri în România să participe la una dintre cele mai așteptate întruniri de afaceri din cadrul evenimentelor de final de an – Afacerile Românești, la Centenar din cadrul Elite Business Club București. Întâlnirea are rolul de a facilita accesul participantelor la dezvoltare continuă […]
Rolul oricărui specialist în marketing este acela de a obține cât mai multe leaduri (cereri) pentru business. Dar acest lucru nu este posibil fără o strategie de generare a cererii bine gândită. Numai atunci când compania are o strategie corectă de generare a cererii se pot genera leaduri de calitate. Reducerea rolului funcției de marketing […]
Un tânăr farmacist de numai 28 de ani, din Alba Iulia, a lansat propria linie de produse dermato-cosmetice şi concurează de la egal la egal cu marile branduri internaţionale. La ora actuală, produsele preparate de Emanuel Lazăr, sub denumirea Eladerm, sunt la mare căutare în aproape toate farmaciile din România. Acesta a investit în propriul […]
Românii plănuiesc să cumpere anul acesta cadouri pentru mai multe persoane și să aloce o sumă mai mare cu aproximativ 12% pentru acestea comparativ cu anul trecut, în condițiile în care situația în privința locurilor de muncă și a veniturilor s-a îmbunătățit. Acestea sunt concluziile unei analize a obiceiurilor de cumpărare a cadourilor de Crăciun […]
Salariul minim brut din România depășește media regiunii Europei Centrale și de Est. În același timp, are cea mai ridicată rată efectivă de taxare dintre statele din regiune, de 41,5%, potrivit unei analize Deloitte România. Rata efectivă de taxare se menține cea mai înaltă, 41,5%, și în cazul unui salariu brut de 1.000 de euro, […]
O casa nu se compara sub nicio forma cu rochia, bluza si fusta pe care le cumperi la repezeala, nu-ti mai plac si zac in sifonier sau le daruiesti cuiva care are masura ta. Din pacate, multe dintre lucrurile aflate pe piata sunt facute de mantuiala ca omul sa cumpere cat mai des! O casa […]
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro