Francezii au cheltuit anul trecut 90 de miliarde de euro în magazinele online

Categorie: Afaceri

Un studiu recent publicat de FEVAD, o federație reprezentativă a actorilor din comerțul online francez, arată că vânzările în mediul virtual și-au continuat creșterea și în cursul anului 2018.

Studiul s-a bazat pe datele adunate de la principale magazine online din Franța, precum și de la cei mai importanți procesatori de plăți online activi în țară. Metodologia și procesarea datelor a fost verificată și validată de KPMG, una dintre cele mai importante companii globale de audit și consultanță.

Vânzările online – creștere de 13,4% în 2018

Cifra de afaceri totală a online-ului francez a ajuns la 92,6 miliarde de euro. O perioadă de încetinire a ritmului de creștere a fost înregistrată în luna decembrie, pe fondul tensiunilor sociale provocate de mișcarea Vestelor Galbene. Astfel, creșterea din ultima lună a anului trecut a fost de doar 8% față de perioada similară din 2017, în condițiile în care luna octombrie a adus o creștere de 16%, iar luna noiembrie de 14%.

Citește articolul complet pe WeekendBiz.ro


Alte articole