Un nou call-center pentru serviciile si bancile romanesti

4 iunie 2007

Furnizorul de servicii de outsourcing CallPoint New Europe a deschis un call-center in Bucuresti, cu 100 de angajati, destinat in principal companiilor romanesti cu activitati in domeniul bancar sau in industria serviciilor, dar si clientilor francezi si italieni ai grupului. CallPoint New Europe a deschis recent un centru similar in Sofia, Bulgaria, si furnizeaza servicii IT, vanzari si servicii de informare prin hotline, relatii cu clientii si recuperarea de creante.

Firma are ca obiectiv, pentru urmatorii doi ani, imbunatatirea prezentei in regiune prin extinderea personalului la 500 de angajati. Pe termen scurt, totalul personalului companiei poate ajunge, in Romania, la 250 de salariati. In prezent, firma cauta salariati vorbitori de limba franceza sau engleza.

La nivel international, CallPoint New Europe se adreseaza companiilor din sectoarele financiar, telecomunicatii, turism, retail, publicitate si isi desfasoara activitatea in sapte limbi, printre care si romana.

Cele mai multe unitatii cal-center se regasesc in domenii precum comunicatiile, segmentele financiar-bancar si de retail.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro