Un chip pentru creditul Cetelem

15 martie 2007

Cetelem IFN S.A. introduce un nou personaj in strategia sa de comunicare. Zambitor, cu bratele deschise, micul erou al pietii creditelor de consum din Romania intruchipeaza strategia de comunicare a companiei: transparenta, accesibilitate, apropiere de oameni. Incorporand linia de business a companiei, noul element de comunicare corporatista, prezent in majoritatea tarilor Cetelem, are rolul de a transpune creditul in planul concretului pentru a exprima viziunea companiei "creditul contribuie constant la cresterea calitatii vietii personale, sociale si economice".

 
"Acesta este ultimul element vizual din cadrul procesului de re-branding inceput in anul 2005. Cu noul personaj al comunicarii Cetelem ne vom apropia si mai mult de clienti si vom elimina orice bariera in relationarea cu acestia", a declarat Phillippe Foursy, directorul general al Cetelem IFN S.A. In urma achizitiei din mai 2005, Credisson a adoptat o noua identitate corporatista, devenind Cetelem IFN SA. Intregul proces a presupus un efort sustinut din partea angajatilor, dar si din partea companiei mama. Strategia de re-branding a fost complexa si a implicat atat schimbarea numelui, a siglei, a materialelor administrative si de identitate corporatista cat si redefinirea misiunii si valorilor organizatiei.

 

"Acest nou element vizual are rolul de a intari tonul uman din comunicarea cu clientii si angajatii nostri. Apartenenta noastra la marea familie Cetelem a determinat nu numai un transfer de know-how ci si adoptarea viziunii sociale a organizatiei. Prioritatea noastra este imbunatatirea calitatii vietii clientilor si angajatilor nostri. Acest lucru este posibil prin transparenta si deschidere fata de oameni", a adaugat Phillippe Foursy.

 

Informatii despre Cetelem IFN S.A.

                    

Cetelem IFN SA este lider pe piata creditelor de consum din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 20%. Societatea a luat nastere in mai 2005 prin preluarea Credisson International de catre Cetelem, divizia furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si numarul 1 pe piata creditului de consum din Europa Continentala. Pe parcursul celor 4 ani de activitate, Cetelem IFN (Credisson) a incheiat contracte de credit in valoare de peste 430 de milioane de euro. Societatea este activa printr-o retea de peste 1.800 de puncte de vanzare, in retele regionale si nationale sau parteneri locali independenti si are 830 de angajati. Bazandu-se pe experienta de peste 50 de ani a grupului Cetelem, si pe o excelenta cunoastere a pietei locale, Cetelem IFN isi va extinde in urmatorii ani portofoliul de parteneri si de servicii financiare.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro