Olympus vizeaza o crestere a vanzarilor cu 30%

11 octombrie 2007

Olympus Imaging Europa a anuntat joi deschiderea reprezentantei oficiale in Romania, prin care compania vrea sa-si consolideze pozitia pe piata locala de camere foto digitale, reportofoane si binocluri. Fondata in 1963, si compania este lider in realizarea de produse opto-digitale profesionale, lansand tehnologii pentru produse video, audio, endoscopie, microscopie, bioanaliza si diagnosticare. "Dorim sa sporim prezenta pe piata romaneasca a intregii game de camere foto digitale, reportofoane si binocluri, atat prin intermediul partneriatelor existente cu distribuitorul MGT Educational si retailerul Flanco - Flamingo, cat si prin dezvoltarea unor parteneriate puternice viitoare cu alte retele de magazine", a declarat directorul pentru Romania al Olympus, Daniel Jarul.

El a adaugat ca, potrivit unor calcule estimative, cota de piata a brandului Olympus in Romania se situeaza la circa 13% pe segmentul produselor si accesoriilor foto.  "Vom demara o campanie de promovare a brandului si anticipam pentru anul 2008 o crestere a vanzarilor cu 30%", a spus Jarul.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro