Misiunea Client Incognito

20 septembrie 2007

Doriti sa stiti daca clientii dumneavoastra sunt multumiti?Doriti sa aflati cat de pregatit este personalul dumneavoastra de vanzari?O buna relatie cu clientii este determinanta pentru succesul unei afaceri. Conform studiilor de specialitate, castigarea unui nou client costa de 10 ori mai mult decat fidelizarea unuia existent. In plus, s-a stabilit ca 69% dintre clientii nemultumiti de prestatia personalului de vanzari vor abandona in mod irevocabil serviciile/produsele dvs.

Doriti sa evitati pierderea a 69% din clienti? Client Incognito - program de auditare a relatiei cu clientii, va vine in ajutor. Misiunea Client Incognito este aceea de a va oferi un instrument autentic, profesionist si autorizat de evaluare a personalului de vanzari, precum si a gradului de satisfactie a clientilor.

Avand la baza un concept implementat cu succes in intreaga Europa, Client Incognito este cel mai competitiv program de ?mystery shopping? din Romania. Client Incognito permite identificarea punctelor slabe la nivel de Customer Service. Acest lucru este posibil prin intermediul evaluarilor ?incognito?, efectuate de agentii Client Incognito conform unor scenarii unice.

Client Incognito promoveaza o abordare proactiva, orientata catre nevoile si aspiratiile dvs., sintetizata in urmatoarele principii:
·  Dezvoltarea si implementarea unui audit profesional al personalului de vanzari;
·  Asigurarea unui standard de calitate bazat pe acuratete si profesionalism;
·  Pastrarea unei confidentialitati depline in privinta metodologiei si a instrumentelor de lucru;
·  Furnizarea unor informatii care sa se constituie intr-un avantaj competitiv.
Pentru a afla cum reusim sa ne transpunem principiile in practica, va invitam sa consultati link-urile ce contin informatii despre programele, metodologia si instrumentele noastre.
Pentru informatii :[email protected]

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro