Domo te pune bine cu vecinii si prietenii

25 iulie 2007

Estima Finance, parte a GE Money, impreuna cu DOMO Retail desfasoara in perioada iunie -decembrie 2007 campania promotionala „Vecinul”. Pe parcursul acestei promotii, fiecare client care isi convinge un apropiat, (vecin, ruda sau prieten) sa contracteze un credit de minimum 1000 RON, primeste ca bonus echivalentul a 50 lei. Bonusul se acorda clientilor care au un contract de credit la Estima Finance sau, in cazul posesorilor cardului de credit si fidelitate EstimaBonus, este virat direct pe card.
 
Modalitatea de inscriere in programul “Vecinul” este simpla. Fiecare client Estima Finance care vine sa isi plateasca ratele in magazinele DOMO va primi un pliant cu detalii despre promotie pe care il poate da unui prieten, povestindu-i despre avantajele programului. Acesta nu va trebui decat sa completeze adeverinta de salariu de pe pliant si sa o prezinte impreuna cu buletinul sau cartea de identitate la unul dintre birourile Estima Finance din cadrul magazinelor Domo. O data aprobat dosarul, clientul care a facut recomandarea primeste bonusul de 50 de lei, iar prietenul sau poate beneficia de un program de finantare cu a 6-a rata cadou sau orice alta promotie existenta in DOMO. Clientul poate recomanda programul unui numar nelimitat de prieteni.
 
„Prin acest program venim atat in sprijinul clientilor actuali, care pot astfel sa isi plateasca mai usor ratele sau sa isi cumpere produse noi din magazinele DOMO, dar si in intampinarea noilor clienti. Pentru acestia din urma am pregatit un produs special de creditare valabil pana la sfarsitul anului, prin care le oferim cea de-a sasea rata cadou. Este asadar o promotie din care toata lumea are de castigat”, a declarat Mihaela Burete, Product Manager Estima Finance.
 
Pot beneficia de bonusul de 50 de lei clientii DOMO care au deja un contract cu Estima Finance, au minim doua rate achitate si nu sunt inregistrati cu intarzieri la plata.
Prietenii, rudele sau vecinii clientilor existenti Estima care doresc sa solicite un credit trebuie sa aiba varsta cuprinsa intre 18 si 69 de ani. Acestia pot cumpara orice produs disponibil in magazinele DOMO si beneficiaza de un program de finantare special creat pentru ei.
 
Introducerea cardului Estima Bonus in mecanismul promotiei adauga flexibilitate campaniei, oferind clientilor posibilitatea de a alege cum si cand isi vor folosi bonusul obtinut.
 
„Campania „Vecinul” permite posesorilor de card EstimaBonus acumularea de puncte de bonus pe care le pot folosi ulterior, libertatea de decizie a acestora fiind totala : ei hotarasc  cand utilizeaza bonusul, la ce partener sau daca  fac o plata partiala sau integrala a bunurilor Programul este foarte flexibil; cand plateste cu cardul EstimaBonus, clientul nu trebuie decat sa  anunte casierul ca vrea sa utilizeze din bonusul acumulat”, a declarat Rodica Grosu , Cards Leader EstimaFinance

 
Estima Finance, parte a GE Money Romania, are in prezent peste 400 de angajati (fata de aproximativ 240 de angajati in august 2005) si isi desfasoara activitatea in doua centre operationale (Bucuresti si Cluj) avand peste 100 de birouri de creditare amplasate la partenerii comerciali.
 
Compania  a acordat credite unui numar de peste 250.000 de beneficiari, a incheiat parteneriate cu peste 700 de comercianti din domenii precum electrocasnice, mobila, IT, GSM sau amenajari interioare. Produsele de creditare ale societatii sunt oferite in peste 1.300 de magazine inclusiv in 110 magazine DOMO, cel mai important partener al Estima si unul dintre primii trei retaileri de aparatura electrocasnica din Romania.
 
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT&C, cu o retea nationalã formatã din 113 magazine ce insumeazã cca 50.000 de metri pãtrati si peste 1050 angajati.  DOMO Bulgaria  are 7 magazine, cu o suprafatã totalã de 2400 mp si 130 angajati.
 

 
 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro