Bussines-ul romanesc devine un cuib ideal pentru brandurile de import

13 iunie 2006

Una dintre cele mai cunoscute marci ale succesului este Kentucky Fried Chicken (KFC). Pentru aceasta marca piata din Romania a reprezentat un incubator ce i-a permis sa se dezvolte si sa creasca tot mai mult. Aceasta tendinta este cea care face in momentul de fata posibil sa se gandeasca serios ... la o extindere in restul oraselor ramase neexplorate.

Se pare ca toata tevatura iscata de gripa aviara nu a intimidat planurile expansioniste ale celor de la KFC, astfel ca mirosul de pui prajit se va simti si in Galati si Pitesti. Cele doua noi restaurante din lantul fast-food-ului cunoscut fac parte dintr-o strategie de acoperire mult mai vasta. Astfel ca in urmatorii trei ani vor taia panglica de inaugurate si pentru alte 15 restaurante. In prezent, brandul KFC are noua restaurante numai in Bucuresti, plus doua in Iasi si cate unul in  Timisoara, Ploiesti, Constanta, Oradea si Brasov.

Alaturi de Pizza Hut, KFC este o subsidiara a US Tricon Global Restaurants care detine in toata lumea peste 30.000 de restaurante in franciza. Cat in ceea ce priveste piata din Romania, restaurantele in franciza KFC sunt administrate de US Food Network, prezenta inca din 1997. In urma unei investitii de peste 77 milioane de euro, iubitorii de fast-food din Galati si Pitesti se vor bucura de bucataria KFC dar de abia de anul viitor, cand se asteapta ca restaurantele sa fie deschise.

Ana Zidarescu
[email protected]

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro