BT lanseaza cel mai performant serviciu de call-center

19 iulie 2007

Banca Transilvania a lansat serviciul de Call Center cu o platforma comuna de preluare a apelurilor si e-mailurilor primite, cel mai performant din acest acest moment. Serviciul de Call Center al Bancii Transilvania poate fi cotactat fie apeland la unul din numerele de telefon: 0801 0101BT - din reteaua Romtelecom, 0264 3080BT - din orice retea, inclusiv din strainatate, *80BT - din reteaua Vodafone sau Orange, fie scriind pe adresa de e-mail [email protected].

Vor ramane disponibile si numerele de telefon existente pentru diferite grupuri de suport (carduri, comercianti care accepta carduri, Internet Banking, Home Banking si IMM-uri), apelurile pe aceste numere fiind preluate tot de echipa Call Center.

Functiunile serviciului de Call Center al Bancii Transilvania vizeaza informarea clientilor despre diferite date precum dobanzile si comisioanele practicate, promotii, soldul conturilor deschise la Banca Transilvania, adresele unitatilor bancii si a locatiilor bancomatelor. Seviciul ofera si un suport specializat pentru utilizarea cardurilor - verificarea tranzactiilor, inclusiv a celor efectuate prin Internet, blocarea cardurilor, asistenta in ceea ce priveste citirea extrasului. Prin call center, clientii beneficiaza de suport pentru utilizarea serviciului de Internet Banking BT 24 - consultanta telefonica pentru instalarea si utilizarea aplicatiei, verificarea operatiunilor; suport pentru achizitionarea de credite destinate persoanelor fizice sau de produse IMM; efectuarea de actiuni solicitate de comercianti - autorizari vocale.

'Serviciul Call Center si noua solutie implementata ne permit sa actionam eficient ori de cate ori este nevoie, pentru a asigura accesul rapid al clientilor la serviciile bancii, fara a fi nevoie ca acestia sa se deplaseze la una dintre unitatile noastre. Iar obiectivele imediate sunt clare: reducerea perioadei de asteptare pentru clienti, la sub 30 de secunde, 80 la suta din solicitari fiind rezolvate la primul apel', spune Gabriela Nistor, director Retail Banking, la Banca Transilvania.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro