ZF IT Generation. Gabriel Trăistaru, Telekom: Am stabilit de acum doi ani că direcţiile strategice ale digitalizării sunt vânzările online şi serviciile online pentru clienţi. „Companiile din industria de telecom nu sunt atât de digitalizate precum ne-am aştepta.“

31 august 2020

Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală şi liderul segmentului de servicii de integrare IT&C, şi-a stabilit acum doi ani priorităţile strategiei de digitalizare, respectiv îmbună­tăţirea vânzărilor online şi a serviciilor online furnizate clienţilor.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF IT Generation. Gabriel Trăistaru, Telekom: Am stabilit de acum doi ani că direcţiile strategice ale digitalizării sunt vânzările online şi serviciile online pentru clienţi. „Companiile din industria de telecom nu sunt atât de digitalizate precum ne-am aştepta.“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro