Sfaturi utile pentru renovarea spațiilor de birouri în mod eficient

Categorie: Afaceri

Când preiei un spațiu nou pentru birouri, chiar dacă acesta este aparent finisat, este foarte probabil să ai nevoie de o operațiune de renovare – amenajare. Poate fi cazul unei împărțiti mai eficiente a spațiului, în funcție de nevoile echipei tale, ceea ce înseamnă pereți interiori noi și alte materiale speciale. Apoi, cu siguranță vrei să oferi spațiului amprenta identității firmei tale – culori, stil, decorațiuni – imaginea contează enorm în business.

Dacă spațiul de birouri are nevoie de o renovare amplă, cu atât mai mult trebuie să faci un plan adecvat pentru această operațiune. Apelează desigur la specialiști, experți în domeniul construcțiilor. Poate părea simplu, dar nu oricine are ceva experiență te poate ajuta să ajungi la rezultatele dorite. În mediul de afaceri, detaliile sunt extrem de relevante, iar o astfel de lucrare trebuie făcută doar de profesioniști.

Materiale de calitate, alese inteligent

Pe lângă calitatea intervenției de renovare (oameni plus echipamente profesionale de ultimă generație), trebuie să ai grijă să alegi materiale de construcții de cea mai bună calitate. Ai nevoie de produse care asigură o imagine perfectă nu doar pe termen scurt, ci și în timp. De la materialele dure pentru podea la vopseaua pentru pereți, totul trebuie ales cu grijă.

Nu uita că este vorba despre spații unde lucrează multe persoane, deci este nevoie de rezistență în timp. Când alegi anumite finisaje, te poți gândi și la partea de întreținere, să fie ușor de curățat de către personalul propriu sau / și de firma de curatenie intretinere birouri.

Un alt sfat util pentru renovarea spațiilor de birouri în mod eficient: alege o perioadă din an mai puțin aglomerată la birou, eventual perioadă de concedii sau alt interval de timp în care munca este minimă. Dacă spre exemplu firma are activitate mai intensă în anumite perioade (nu neapărat activitate sezonieră), evită să suprapui renovarea birourilor cu acele momente din an. Renovarea spațiilor de birouri se poate face și cu o parte din activitate în derulare, dar ideal este ca în acel interval să ai cât mai mulți oameni în concedii, delegații sau chiar să facilitezi munca de acasă. Evident, timpul de renovare trebuie să fie cât mai scurt – ai grijă ca totul să fie conform unui plan care include managementul echipelor și al materialelor, autorizații și alte elemente dacă este cazul.

Curățenia după renovare

Fie că ai închiriat sau achiziționat un spațiu nou de birouri pentru compania ta și l-ai amenajat așa cum ai dorit, fie că ai realizat o renovare amplă într-un spațiu pe care deja îl ai în administrare, cu siguranță este nevoie de curatenie dupa constructor. Bucuria folosirii unui spațiu nou este pusă mereu în stand by până când partea de curățenie este realizată. Și asta pentru că, după renovare / amenajare, există moloz, murdărie, praf, resturi de materiale de construcții și alte elemente care stau în calea utilizării spațiului respectiv în condiții normale.

Curățenia după renovare se poate presta în orice fel de spații, nu doar în cele de birouri, ci și în spații industriale sau spații comerciale. Spre deosebire de orice alt tip de curățenie prestat de în mod obișnuit (curățenie de întreținere sau curățenie generală), curățenia după constructor implică operațiuni speciale, atenție maximă la detalii, pentru curățare eficientă fără deteriorare.

 

 

Cauti Gazduire Web? Alege Speedhost.ro


Alte articole