S-a lansat CRITIX, primul cotidian online de critica de presa, pe www.critix.ro

1 decembrie 2010

CRITIX este primul cotidian online pentru protectia „consumatorului” de presa. CRITIX ofera cititorilor o perspectiva critica fata de mass media, in special fata de presa online a marilor cotidiane romanesti. În plus, www.critix.ro publica cronica de film la premierele si filmele din cinema.
Principalele sectiuni www.critix.ro sunt:

Prima reactie- comentarii rapide la ultimele stiri publicate in presaPamflet- pamflete la evenimentele din acutalitate;Polemica- lanseaza subiecte pentru dezbateri si schimb de opinii;Cronica de film- cronici la filmele de pe ecrane si recomandari de film;Capturi- fragmente de texte memorabile si linkuri catre site-uri cu continut de valoare;Critix Weekly- un buletin distribuit pe email, cu cele mai bune articole si opinii.

O noutate la Critix este plasare casetelor de comentarii de la cititori langa articole, si nu la finalul articolelor, ca un gest de respect si consideratie fata de comentatori.

„Din ce in ce mai frecvent vedem in presa online comentarii de la cititori care au mai mult sens decat articolul pe care il comenteaza. Critix vrea sa acorde acestor comentatori importanta pe care o merita. Articolul si comentariul fac parte din aceeati experienta online, si de aceea, la Critix, le acordam aceeasi importanta in pagina.” a spus Calin Georgescu, fondator si director editorial Critix

Critix este un ziar pentru protectia „consumatorului” de presa care pune in discutie optiunile si puncetele de vedere editoriale ale marilor cotidiane centrale.

„Din ce in ce mai multi cititori simt ca ceea ce alege presa sa relateze nu este nici cel mai important, nici cel mai util. Faptul ca cele mai importante subiecte din presa sunt politice, nu inseamna ca politica este cel mai important lucru pentru romani, ci ca presa doreste sa faca politica subiectul principal de discutie publica. De ce doreste asta? Am creat www.critix.ro inclusiv ca sa incercam sa raspundem la aceasta intrebare.” a declarat Calin Georgescu

CRITIX este primul dintr-o lista de proiecte editoriale online care vor fi lansate pana la sfarsitul acestui an de catre Neotopix Media, proiecte care includ revistele Ştiri din Romania, Mic Burghez, Cinema Critix, Film Level, Pamfletarium si Big Weekend.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri