Românii au cheltuit 3 mld. euro anul trecut în magazinele de discount. Vânzările s-au triplat în mai puţin de 10 ani. Pe piaţa locală sunt peste 500 de magazine cu preţuri mici operate de Lidl, Penny şi Supeco (un concept al Carrefour)

Vânzările magazinelor de discount s-au triplat la aproape 3 mld. euro în mai puţin de un deceniu, avansul rapid fiind susţinut pe de-o parte de expansiunea pe măsură, iar pe de alta de apetitul românilor pentru preţuri mici. În aceeaşi perioadă, comerţul alimentar în ansamblul său a avansat cu 20-30%.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Românii au cheltuit 3 mld. euro anul trecut în magazinele de discount. Vânzările s-au triplat în mai puţin de 10 ani. Pe piaţa locală sunt peste 500 de magazine cu preţuri mici operate de Lidl, Penny şi Supeco (un concept al Carrefour)".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro