Prețurile la încălțăminte sunt în creștere și iată la ce să ne așteptăm în următoarele luni.

25 mai 2022

Este oficial: prețurile sunt în creștere și, cel mai probabil, vor continua să crească în lunile următoare.

Indicele prețurilor de consum - o măsură a modificării prețurilor plătite pentru bunurile și serviciile de consum de-a lungul timpului - a crescut luna trecută cu 5% față de anul precedent, potrivit Departamentului Muncii. Economiștii prevăzuseră un avans de 4,7%. Este, de asemenea, cea mai mare creștere din august 2008, când cifra a crescut cu 5,3% chiar înainte ca ultima criză financiară să lovească economia americană.

Mai multe branduri și retaileri importanți au declarat că au început sau intenționează să majoreze prețurile în recentele teleconferințe privind rezultatele. Experții consideră că două variabile sunt în joc: una, costuri materiale sau logistice mai mari; și două, o activitate promoțională mai redusă în timpul trimestrului.

Clienții s-ar putea aștepta la o creștere "mică" a prețului mediu unitar de vânzare cu amănuntul, potrivit directorului general al Steve Madden brand cunoscut de pantofi, Ed Rosenfeld, "mai ales din cauza puterii produsului și a cererii pe care o vedem din partea consumatorului în acest moment".

Reduceri Strategice

Două săptămâni mai târziu, CEO-ul Wolverine Worldwide, Blake Krueger, a declarat că au avut loc deja creșteri de preț pentru cauciuc, bumbac, piele și alte componente. În timp ce fiecare dintre mărcile sale, inclusiv Sperry, Merrell și Saucony, are o "abordare strategică", directorul executiv și-a exprimat așteptările pentru produse mai scumpe pentru sezonul de primăvară '22 și pentru restul anului viitor.

În plus, prețul mediu de vânzare al Crocs a crescut cu aproape 8%, la 17,64 dolari în primul trimestru, datorită veniturilor mai mari obținute direct de la consumatori și a reducerilor mai puține. În apelul trimestrial cu investitorii, Deckers Brands, compania mamă a Ugg, a menționat, de asemenea, că franciza sa Fluff, de exemplu, a fost afectată de presiunile inflaționiste.

Susan Anderson, analist senior de cercetare și director general pentru retail, îmbrăcăminte și încălțăminte la B. Riley Financial, a menționat: "Majoritatea fac creșteri selective pentru a atenua creșterile [de costuri] care urmează". "Se pare că mărcile și comercianții sunt la înălțime în acest moment".

Preturi mai mari, dar cererea ramane.

În ciuda creșterilor de prețuri, consumatorii continuă să facă cumpărături. Pe măsură ce economia continuă să-și revină, mulți americani cu cerere reținută se îndreaptă spre magazine, restaurante și destinații de călătorie, oferind un impuls atât de necesar industriei de retail. În plus, uriașul plan de salvare a Americii, în valoare de 1.900 de miliarde de dolari al administrației Biden, a oferit stimulente fiscale și ajutoare de șomaj pentru milioane de oameni, permițându-le acestora să cheltuiască mai mulți bani.

"Există entuziasm pentru multe branduri și tipuri de lucruri pe piață în acest moment", a declarat Beth Goldstein, director executiv și analist al industriei de accesorii și încălțăminte la NPD Group. "Acest lucru a oferit mărcilor și comercianților cu amănuntul posibilitatea de a reseta și de a minimiza promoțiile." "Întrebarea este: poate dura sau vom reveni la modele promoționale mai grele mai târziu în acest an, când stocurile și oferta se vor normaliza și vom intra în sezoane de vânzare mai competitive?".

Economia la pamant

Experții consideră că majorările de prețuri indică faptul că activitatea economică, care a fost încetinită în ultimele luni din cauza măsurilor de precauție legate de pandemie, este pe cale să se redreseze. Până la urmă, autoritățile băncii centrale au semnalat că recenta creștere bruscă a inflației este doar temporară și că aceasta va reveni probabil la un ritm mai moderat odată ce economia americană își va reveni.

Într-un interviu acordat FN, Gary Raines, economistul șef al Footwear Distributors and Retailers of America, a anticipat că majorarea prețurilor va dura până la toamnă. În timp ce infuzia de bani în economie le-a permis acestora să majoreze prețurile, nu toate mărcile și comercianții vor avea de câștigat în mod egal.

"Având în vedere că prețurile cresc pe toată linia, companiile sunt împinse să facă două lucruri: unu, să fie mai inovatoare și doi, să reglementeze mai bine ceea ce fac", a declarat Sam Poser, analist de acțiuni la Williams Trading. "Companiile care reușesc aici sunt cele care au cel mai bun CRM și angajament, precum și produsul care să le susțină."

Așa ca pentru a evita să plătiți prețuri mari, vă recomandăm să achiziționați articole din magazine de încălțăminte de marcă larg cunoscute, cum ar fi amely.ro, deoarece calitatea produselor este ridicată, iar prețurile tind să fie mici. Cu toate acestea, luați în considerare faptul că pielea va fi totuși puțin mai scumpă decât pantofii din material textil.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro