Pasiunea pentru frumusețe transformată în hobby, apoi în business

Categorie: Afaceri

Transformă pasiunea în profesie și nu vei mai lucra o zi în viața ta! Este unul dintre principiile citate frecvent de o serie de consultanți în dezvoltare personală și chiar antreprenori. De ce? Majoritatea antreprenorilor de succes au aplicat principiul și, în majoritatea covârșitoare a cazurilor a funcționat

Din transformarea pasiunii în job full time a pornit și EssenzaDerm, brandul de produse pentru frumusețe creat și dezvoltat de Iulia Semenescu. De profesie farmacist și cu o curiozitate specială pentru întreținerea frumuseții pielii, Iulia a început să-și exploateze cunoștințele pentru a încerca formule noi, cu beneficii superioare față de soluțiile propuse la ora actuală în comerț. După multă muncă de dezvoltare și testare, a ajuns la soluții care dădeau rezultate atât pentru o întreținere generală, cât și pentru abordarea unor probleme specifice care pot apărea la nivelul pielii.

În spatele produselor propuse de Iulia stau multe ore de muncă, dar și asumarea unei responsabilități enorme. De aceea, ingredientele au fost alese, proporționate și combinate conform principiilor științifice astfel încât să poată garanta siguranța utilizatorului final. Bineînțeles, s-a pus un accent crescut pe eficiență și  eficacitate. Într-o piața în care există o invazie de produse cosmetice, singurul mod sustenabil de creștere, dar și de a te face remarcat ca brand nou, local, este să demonstrezi că produsul tău merită să îl înlocuiască definitiv pe cel pe care clientul îl folosea în mod curent.

„„Produsele sunt formulate cu peste 95% ingrediente naturale și vegane. Am putea la fel de bine să promovăm produse 100% naturale, dar am ales de la bun început o politică de corectitudine și etică față de consumatorul final. Pe lângă faptul că alegem ingrediente de origine naturală, încercăm să le achiziționăm din surse sustenabile, pentru a încuraja grija față de mediul înconjurător. Tot în acest sens, alegem sa folosim recipiente reciclabile si, începând din 2021 vom demara o campanie de conștientizare pentru clienții noștri și nu numai.” spune Iulia Semenescu, fondator EssenzaDerm.ro.

EssenzaDerm este un brand tânăr, dar extrem de dinamic. Propune utilizatorului o abordare documentată asupra ritualului de frumusețe. De aceea, îi pune la dispoziție o serie de resurse de documentare care îi pot răspunde la întrebările pe care le-ar putea avea înainte să încerce ceva nou. Pe lângă informațiile de pe site, canalul de YouTube crește, vizând să se transforme într-un glosar de resurse utile, documentate minuțios, care vizează îngrijirea pielii.

„Suntem încă la început, dar avem obiective foarte clare. Ne dorim ca brandul nostru, creat în Timișoara să câștige notorietate la nivel local după care să avem forța de a ne extinde în toată țara. Timișoara are un public receptiv la nou, dispus să experimenteze, iar femeile din oraș pot fi luate care reper în ceea ce privește adoptarea și adaptarea tendințelor atât în materie de modă, cât și de beauty. De aceea, sunt convinsă că avem aici, în oraș, un potențial de creștere extraordinar”. continuă Iulia.

Dezvoltarea produselor, urmată de identitatea vizuală, conceptul ambalajului, după care promovarea soluțiilor de întreținere a frumuseții pielii au fost pași mari pe care EssenzaDerm i-a făcut pentru a reuși să acceseze o piață extrem de concurențială. Atuul pasiunii care stă în spatele fiecărei acțiuni dă forță brandului care, reușește să rezoneze cu o categorie aparte de clienți, dispuși să experimenteze și să acorde credit unui demers antreprenorial sincer, autentic, dezvoltat cu ajutorul unei baze științifice solide.

 

 


Alte articole