Orange Thank You: noi beneficii pentru clientii Orange

27 martie 2012

Orange Romania adauga noi beneficii programului de loializare pentru abonati, prin care acestia sunt rasplatiti pentru timpul petrecut in retea. Astfel, clientii primesc o combinatie unica de avantaje in functie de vechime, de tipul si de valoarea abonamentului. Avantajele de care pot beneficia sunt grupate in patru categorii: Hello (0-2 ani), Smile (2 - 4 ani), Enjoy (4 - 8 ani) si Trust (peste 8 ani).


"Orange doreste sa rasplateasca increderea pe care clientii o arata prin utilizarea serviciilor sale. De aceea, Orange este singurul operator care rasplateste fidelitatea clientilor sai prin acordarea beneficiilor chiar si dupa 4 sau 8 ani in retea si care ofera minute nationale cadou in functie de tipul abonamentului Delfin, Flamingo sau Pantera. Numarul de minute nationale gratuite creste de fiecare data cand abonatii implinesc 2, 4 sau 8 ani in retea. În plus, acestia isi pot alege 1, 2 sau 3 Numere Magice din reteaua Orange cu care pot vorbi gratuit si nelimitat, incepand cu cel de-al doilea an in retea", subliniaza oficialii Orange.


In acelasi timp, programul Orange Thank You ofera posibilitatea clientilor existenti sa beneficieze de cele mai bune preturi atunci cand aleg sa isi schimbe telefonul.

Incepand cu prima factura clientii primesc puncte Thank You pe care le pot folosi ulterior la cumpararea unui telefon.

Ca noutate, unele pachete de beneficii includ posibilitatea de a folosi in avans punctele Thank You corespunzatoare facturilor viitoare.


„Orange Thank You a fost primul program de fidelizare lansat pe piata de telecom din Romania. Deoarece relatia pe care o avem cu clientii nostri este foarte importanta, ne-am dorit sa le oferim mai multe avantaje pentru a rasplati timpul petrecut in retea. Hello, Smile, Enjoy si Trust reprezinta exact durata relatiei noastre. Clientii beneficiaza acum de mai multe minute nationale, convorbiri gratuite in retea si preturi avantajoase la telefoane. Vom continua sa investim in aceasta directie pentru a ne confirma angajamentul fata de clientii nostri, acela de a le oferi servicii de calitate la un raport bun calitate-pret, simplitate si eficienta.” a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer, Orange Romania.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro