Orange anunta lansarea a 171 de magazine in reteaua Orange store

30 noiembrie 2010

Orange anunta finalizarea programului de franciza oferit partenerilor sai. Noul model de business a fost lansat in aprilie 2009 si a presupus o investitie totala de peste 4 milioane de euro. Programul a fost conceput pentru a-i ajuta pe antreprenori sa obtina performante pe o piata matura si competitiva, in care rata de penetrare a serviciilor de telefonie mobila a depasit 130%, si sa creasca calitatea serviciilor oferite clientilor. Astfel, Orange isi consolideaza pozitia de operator telecom cu cea mai extinsa retea de distributie din Romania.

 

Odata cu finalizarea programului, Orange anunta si o campanie exclusiva in reteaua Orange store. În perioada 26 noiembrie – 31 decembrie, clientii care activeaza pachete de voce sau de date mai mari de 12 euro participa la trageri la sorti saptamanale si pot castiga unul dintre cele 85 de televizoare LCD puse la dispozitie.

Incepand cu prima franciza deschisa la Pitesti pe 9 aprilie 2009, sub denumirea de Orange store s-au lansat 171 de magazine in 82 de localitati din tara, precum: Baia Mare, Bistrita, Botosani, Brasov, Constanta, Ploiesti, Resita etc. Orange vine mai aproape de clienti si isi imbunatateste acoperirea nationala pentru produsele si serviciile sale.

 

Noul concept de franciza include o zona interactiva, in care clientii au posibilitatea sa testeze telefoane noi, precum si serviciile de date mobile prin intermediul laptopurilor conectate permanent la internet sau serviciile de telefonie fixa.

Antreprenorii care au deschis francizele se bazeaza pe expertiza oferita de Orange pentru a furniza clientilor servicii profesioniste, la standarde ridicate de calitate. Angajatii din reteaua Orange store au aceleasi premise pentru dezvoltarea profesionala ca si angajatii companiei Orange. Reteaua are peste 500 de angajati pregatiti special prin cursuri dedicate. Mai mult decat atat, acum se pot inscrie in Academia de Vanzari, un programul integrat de dezvoltare a angajatilor Orange si a partenerilor sai care lucreaza direct cu clientii companiei.

 

Pentru a monitoriza calitatea serviciilor oferite, fiecare Orange store participa la programul de Mistery Shopping. În plus, in urma unei vizite in magazine, clientii sunt invitati sa evalueze experienta la Orange store. Astfel, Orange se asigura de mentinerea celor mai ridicate standarde de calitate a serviciilor de asistenta.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro