[Masterclass Nou] Cum să faci SEO pentru profit maxim

Categorie: Afaceri, Video

O să descoperi cum să ai o strategie eficientă de SEO, cum să interpretezi eficient rezultatele unei campanii SEO . Dar mai ales, cum să ai rezultate și profit în urmă investiției de timp și resurse în SEO.

Înscrie-te în link-ul următor, locurile sunt limitate:

Ce subiecte vom aborda în masterclass?

✔ Cât de important este SEO în 2020?
✔ Cum să faci un research de cuvinte cheie;
✔ Cum îti optimizezi site-ul on-page astfel încat să respecți toate recomandările Google?
✔ Cum să câștigi link-uri spre site-ul tău?
✔ Care sunt link-urile care contează cu adevărat?
✔ Cât de importante sunt în SEO: căutarea vocală, viteza de încarcare a site-ului, date structurate;
✔ Cum să interpretezi rapoartele unei agenții SEO?
✔ Cum corelezi performanțele cu profitul ? Cum calculezi ROI-ul unei campanii SEO?

De ce să participi la acest masterclass?

Cum să crești brand awareness-ul;
Optimizarea SEO reprezintă totalitatea tacticilor prin care site-ul business-ului tău va ajunge să ocupe poziții de top în Google și alte motoare de căutare, tactici care țin atât de on-page (optimizarea site-ului), cât și de off-page (link-uri de pe alte site-uri către site-ul business-ului tău).

Cum să crești autoritatea site-ului;​
Imaginează-ți următorul scenariu: un client caută pe Google "cea mai bună casă de avocatură", iar site-ul business-ului tau apare în topul rezultatelor. În acel moment, vei câștiga instant credibilitate în ochii utilizatorului, care foarte probabil iți va deveni client. Acum realizezi importanța acestei componente de marketing online?

Cum să ai un site optimizat după ultimele recomandari Google;​
Poziția site-ului dumneavoastră în rezultatele motoarelor de căutare, în special Google, Yahoo și altele, poate însemna diferența dintre un business de succes și unul care este pe cale să dispară. SEO corect poate aduce site-ul pe primele pagini ale motoarelor de căutare.

Cum să ai o strategie eficienta de SEO;
Strategia SEO este un ansamblu de acțiuni planificate pentru implementare într-o anumită succesiune, în vederea atingerii unor obiective concrete SEO (de obicei, cresterea vizibilitatii site-ului în rezultatele organice Google non-brand și implicit creșterea traficului relevant atras pe site).

Cum să obții profit în urma investiției în SEO;​
ROI-ul îți indică dacă o anumită investiție a fost sau nu profitabilă pentru respectiva afacere. Așadar, formula clasica de calculare a ratei de recuperare a investiției este următoarea: ROI = (venituri obținute în urma investiției – investiție)*100/investiție

Cum să alegi specialistul sau agenția SEO potrivită, și să interpretez rezultatele.​
Tot mai multe branduri se lovesc, în circumstanțele actuale, de aceste bariere în comunicarea cu audiențele lor. Tot mai multe businessuri au de suferit. Acțiunile de marketing obișnuite devin irelevante și, în anumite situații, pot duce chiar la pierderea clienților statornici.

Pentru a afla mai multe detalii despre acest masterclass, cum să participi; dar și despre Iulian Ghișoiu, accesează link-ul următor; locurile sunt limitate:


Video – [Masterclass Nou] Cum să faci SEO pentru profit maxim


Sursa: Business Days

 


Alte articole