{Masterclass Nou} Criza, un moment bun să revizitați strategia mărcii

Categorie: Afaceri, Video

Acest masterclass te ghidează în crearea unei alinieri corecte între marcă și clienții tăi. Înscrie-te în link-ul următor, locurile sunt limitate: https://bit.ly/BoncaMihai_Facebook

Ce subiecte vom aborda în masterclass?

▶ Conceptele cheie:
✔ Architectura mărcii: ideologie, beneficii, personalitate
✔ Înțelegerea punctelor fixe și mobile ale clienților: valori, vise, tensiuni

▶ Tool-uri:
✔ Brand Relationship Ladder
✔ Customer Pen Portrait

De ce să participi la acest masterclass?

🔝 în urma acestui masterclass vei putea face decizii strategice în ceea ce privește poziționarea mărcii tale​.

Brandul este rezultatul unei combinații de atribute: nume, ambalaj, preț, reputație sau reclamă. Acestea dau identitate produsului sau serviciului pe care îl oferi și face mai ușoară decizia clienților atunci când produsele sau serviciile sunt similare; brandul este primul diferențiator critic în decizia de cumpărare.

🔝 Cum se conștruieste arhitectura unui brand

Brandul tău este ceea ce cred oamenii despre tine. Dacă firma ta ar fi o persoană, brandul ar fi personalitatea ei. Este tot ceea ce publicul crede că știe despre numele de marcă și produsul tău: factologic (de exemplu, vine într-o cutie mov și portocaliu) și emoțional (de exemplu, e romantic). Numele tău de brand există în mod obiectiv, din moment ce oamenii îl pot vedea.

🔝 Cum poți înțelege mai bine modificarile clienților​

Orice afacere, fie ea multinațională, sau locală, veche de 100 de ani sau un startup nou-nouț, are nevoie să pună clientul în centrul tuturor acțiunilor sale. Pentru că experiența clientului este atât de importantă, ai nevoie să desenezi cu grijă tabloul experienței clientului. Acest lucru face ca strategia de brand a companiei să fie coerentă, precisă și inovatoare.

Pentru a afla mai multe detalii despre acest masterclass, cum să participați; dar și despre Mihai Bonca, accesați link-ul următor; locurile sunt limitate: https://bit.ly/BoncaMihai_Facebook


Video – {Masterclass Nou} Criza, un moment bun să revizitați strategia mărcii


Sursa: Business Days

 


Alte articole