Magazine online pe Facebook, aplicatie lansata de ShopMania

14 martie 2011

ShopMania anunta lansarea, in premiera pe piata locala, a aplicatiei destinate crearii de magazine online pe Facebook - Social Cart, potrivit unui comunicat de presa transmis redactiei.

Aplicatia este gratuita si le permite tuturor detinatorilor de magazine online sa isi creeze o platforma dedicata de vanzare pe Facebook si sa o integreze pe paginile proprii din cadrul retelei de socializare.

 

"Am construit Social Cart din dorinta de a pune la dispozitia magazinelor online un nou canal de vanzare, intr-unul dintre cele mai importante medii sociale ale momentului. Aplicatia ofera posibilitatea de a valorifica in mod direct potentialul comunitatii de fani create in jurul unui magazin online sau al unui brand. Prin intermediul magazinului online de pe Facebook, utilizatorii retelei de socializare pot initia procesul de cumparare in cadrul magazinului online direct din interiorul Facebook", a declarat Arthur Radulescu, director general Asesoft Net.

 

Instalarea aplicatiei ShopMania Social Cart pe paginile Facebook are loc in cateva minute, iar generarea propriu-zisa a magazinului online pe Facebook se realizeaza prin intermediul contului ShopMania si al unui fisier de produse apartinand magazinului online. Gestionarea magazinului online de pe Facebook nu implica niciun efort suplimentar, deoarece toate informatiile prezente in catalogul de produse al magazinului sunt actualizate automat si pe Facebook.

 

„Odata cu dezvoltarea acestei aplicatii, am vizat exploatarea imensului potential al platformelor de socializare in favoarea comertului online. Un utilizator Facebook interesat de un produs promovat in cadrul platformei trebuia pana acum sa parcurga o serie de pasi intermediari pentru a ajunge la achizitia articolului respectiv.Aplicatia ShopMania elimina toate aceste actiuni aditionale pe care utilizatorul Facebook trebuie sa le realizeze, efectele fiind cresterea eficientei campaniilor de marketing si, bineinteles, conversia mult mai rapida a fanilor in clienti efectivi ai magazinului online”, adauga Arthur Radulescu.

 

Magazinele create pe Facebook cu ajutorul aplicatiei Social Cart integreaza, de asemenea, plugin-urile specifice platformei Facebook, precum cele de Share si Like, dar si optiunea de diseminare a informatiei catre platforma Twitter, cu scopul de a sustine magazinele online in cresterea gradului de vizibilitate a produselor din oferta.  

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro