GroupM: Piaţa de publicitate din România va scădea cu peste 9%. „Estimările includ bugetul programului guvernamental de suport pentru piaţa media şi se bazează pe scenariul în care nu va mai fi declarată o nouă stare de urgenţă în toamna acestui an.“

Categorie: Pe scurt, Revista Presei

Piaţa de publicitate din România va înregistra o scădere de 9,8% până la finalul anului, evoluţie similară cu media globală unde este preconizată o scădere de 9,9%, arată estimările făcute de GroupM România, divizie care face parte din grupul internaţional de comunicare WPP.

Acest articol publicat in categoria “Revista Presei” poate fi citit integral in “Ziarul Financiar“.
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul – “GroupM: Piaţa de publicitate din România va scădea cu peste 9%. „Estimările includ bugetul programului guvernamental de suport pentru piaţa media şi se bazează pe scenariul în care nu va mai fi declarată o nouă stare de urgenţă în toamna acestui an.““.

Etichete:

Alte articole