Giganţii din tehnologie rămân neclintiţi în faţa pandemiei şi mai bifează câteva miliarde de dolari: acţiunile Amazon, Apple şi Microsoft au crescut cu până la 30%

Categorie: Pe scurt, Revista Presei

Amazon, cu o valoare de 415 mld. dolari şi o creştere de 32%, Apple (352 mld. dolari, +14%) şi Microsoft (326 mld. dolari, +30%) sunt cele mai valoroase branduri din lume, confom clasamentului BrandZ, realizat de Kantar. Valoarea cumulată a primelor 100 de branduri din întreaga lume a crescut cu 5,9% faţă de anul precedent, în ciuda impactului economic, social şi personal al Covid-19.

Acest articol publicat in categoria “Revista Presei” poate fi citit integral in “Ziarul Financiar“.
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul – “Giganţii din tehnologie rămân neclintiţi în faţa pandemiei şi mai bifează câteva miliarde de dolari: acţiunile Amazon, Apple şi Microsoft au crescut cu până la 30%“.

Etichete:

Alte articole