Frank Wagner, Lidl România: În pandemie focusul rămâne pe produse alimentare şi va fi la fel şi pe viitor. Avem multe de făcut până la online, nu e prioritar pentru noi. Focusul la noi e pe cifre mari, nu pe lucruri trendy

15 august 2020

„Anul 2019, la fel ca 2018 a fost fenomenal pentru noi, am crescut de patru ori mai repede ca piaţa (cu circa 25% - n.red.). Este al treilea sau al patrulea an când facem asta, fapt ce ne dă încredere pentru viitor”, spune Frank Wagner, executivul ce conduce opera­ţiunile locale al Lidl în România.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Frank Wagner, Lidl România: În pandemie focusul rămâne pe produse alimentare şi va fi la fel şi pe viitor. Avem multe de făcut până la online, nu e prioritar pentru noi. Focusul la noi e pe cifre mari, nu pe lucruri trendy".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro