Frank Wagner, Lidl România: În pandemie focusul rămâne pe produse alimentare şi va fi la fel şi pe viitor. Avem multe de făcut până la online, nu e prioritar pentru noi. Focusul la noi e pe cifre mari, nu pe lucruri trendy

Categorie: Pe scurt, Revista Presei

„Anul 2019, la fel ca 2018 a fost fenomenal pentru noi, am crescut de patru ori mai repede ca piaţa (cu circa 25% – n.red.). Este al treilea sau al patrulea an când facem asta, fapt ce ne dă încredere pentru viitor”, spune Frank Wagner, executivul ce conduce opera­ţiunile locale al Lidl în România.

Acest articol publicat in categoria “Revista Presei” poate fi citit integral in “Ziarul Financiar“.
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul – “Frank Wagner, Lidl România: În pandemie focusul rămâne pe produse alimentare şi va fi la fel şi pe viitor. Avem multe de făcut până la online, nu e prioritar pentru noi. Focusul la noi e pe cifre mari, nu pe lucruri trendy“.

Etichete:

Alte articole