După Afaceri. Micii antreprenori români îşi fac loc pe piaţa de 5 mld. euro a modei şi reinventează tricoul, obiectul de vestimentaţie universal

2 septembrie 2020

Atelier M, ColorEscu, Umur, Daring Trash, Ruvix, RoTrico – sunt doar câteva ateliere din România care au pus în centrul activităţii lor tricoul, un obiect de vestimentaţie universal, ce se poate reinventa la infinit, scrie revista lunară de lifestyle de lux După Afaceri Premium.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "După Afaceri. Micii antreprenori români îşi fac loc pe piaţa de 5 mld. euro a modei şi reinventează tricoul, obiectul de vestimentaţie universal".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro