Conferinţa ZF/Apa Nova „Cum putem creşte competitivitatea companiilor româneşti?“: O companie competitivă este digitalizată, are cultură organizaţională şi se adaptează uşor. Au trecut vremurile în care eficienţa se măsura doar în mulţumirea acţionarilor

Categorie: Pe scurt, Revista Presei

Digitalizarea, capacitatea de adaptare şi o abordare orientată către stakeholderii businessului – clienţii, autorităţile, angajaţii şi acţionarii – se numără printre ingredientele necesare pentru ca o companie să fie competitivă în piaţa pe care activează, a fost concluzia participanţilor la evenimentul „Cum putem creşte competitivitatea companiilor româneşti?“, organizat de Ziarul Financiar şi Apa Nova.

Acest articol publicat in categoria “Revista Presei” poate fi citit integral in “Ziarul Financiar“.
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul – “Conferinţa ZF/Apa Nova „Cum putem creşte competitivitatea companiilor româneşti?“: O companie competitivă este digitalizată, are cultură organizaţională şi se adaptează uşor. Au trecut vremurile în care eficienţa se măsura doar în mulţumirea acţionarilor“.

Etichete:

Alte articole