Cel mai mare magazin online din Romania, eMAG , isi lanseaza noua imagine si noul site, dupa un proces de rebranding realizat impreuna cu consultantii Brandient. Noua imagine reprezinta o reafirmare puternica a promisiunii eMAG fata de fiecare client, acea de a ii oferi bucurie cu ocazia fiecarei vizite pe site sau cu fiecare noua comanda livrata, potrivit unui comunicat de presa.
Noua identitate este reprezentata in primul rand de logo-ul binecunoscut in albastru si rosu, redesenat in linii mai simple si care va juca un rol central in comunicarea brandului mai ales prin faptul ca nu va fi un logo fix. Astfel, in afara logo-ului corporate care este unul simplu si puternic prin exactitatea desenului, pe site si in comunicarea de marketing, logo-ul eMAG va aparea intr-un numar practic nelimitat de variante, fiecare dintre ele fiind adaptata unei situatii anume, unui client, unui eveniment deosebit sau chiar unei perioade ale zilei. În fiecare moment si ipostaza, logo-ul eMAG este gandit sa comunice si sa suprinda prin forma sa care va ingloba mereu un obiect rosu. Un mar, o jucarie, o floare, o ceasca rosie de cafea dar si multe alte motive simple de bucurie pentru oricine vor insoti in permanenta clientii eMAG pe site si nu numai.
Radu Apostolescu, director de marketing eMAG a declarat: "Ideea partenerilor nostri de la Brandient de a duce personalizarea experientei clientilor pana in cel mai important element vizual al brandului, in logo-ul eMAG, ne-a cucerit din prima secunda".
"eMAG promite ceea ce a dovedit de ani de zile ca poate face cel mai bine: sa intuiasca ce ii va face fericiti pe clientii sai, si sa pregateasca fiecare detaliu astfel incat sa intreaca asteptarile acestora. eMAG este un brand viu, intuitiv si ergonomic, iar noua identitate vizuala reflecta aceste trasaturi cu ajutorul unui logo flexibil. Noul logo proiecteaza leadership, simplitate si emotie cu ajutorul obiectelor rosii, de fiecare data altele," a declarat Irina Ilie, Associate Director Brandient.
Noul site eMAG a fost conceput in jurul ideii ca oricine sa gaseasca cat mai simplu ceea ce isi doreste. Structura site-ului este minimalista, mult mai curata si aerisita si lasa produsele sa fie vizibile in fotografii de calitate si dimensiuni generoase. Pentru publicarea opiniilor clientilor despre produse
a fost alocat un spatiu mai larg pentru ca transparenta in privinta acestora este cruciala in decizia corecta de cumparare.
“Desi este cel mai complex magazin online din Romania, noul site eMAG este doar fundatia pe care vom continua sa construim mecanisme care sa ofere fiecarui vizitator o experinta personala memorabila de fiecare data. Avem in desfasurare cateva proiecte care vor adauga in curand functionalitati majore, unele in premiera pentru comertul online din tara noastra,” a adaugat Radu Apostolescu.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro