Bucuresti: Angajatori de Top, targ de cariera, 22-23 octombrie

19 octombrie 2010

Cel mai mare targ de cariera la nivel national, Angajatori de TOP va avea loc vineri, 22 octombrie si sambata, 23 octombrie la Sala Palatului. La eveniment sunt asteptati peste 12 000 de vizitatori care vor putea aplica la cele 1650 de joburi, participa la studii de caz, seminare de cariera, workshopuri si prezentari ale celor 75 de companii participante. In cadrul evenimentului vor fi lansate in premiera campanii de recrutare, programe de internship, management trainee si evenimente de tipul „zilele portilor deschise”.

Targul va fi deschis vineri, 22 octombrie in intervalul orar 10.00-18.00 si sambata, 23 octombrie intre 10.00-17.00


Evenimentul ofera oportunitati de angajare tinerilor aflati la inceputul carierei (Ex: Auditor Junior, Jr Computer Scientist, Contabil) expertilor (Ex: Programator Senior Java, Consilier Private Banking, Coordonator Marketing) dar si candidatilor care coordoneaza deja o echipa (Ex: Team Leader, Project Manager, Leader Tehnic).
Oferta acopera toate ariile iar TOP 10 domenii in functie de numarul de joburi oferit de companiile care participa la Angajatori de TOP este:
1. Dezvoltare software, telecomunicatii
2. Contabilitate, finante, banci
3. Client Service
4. Vanzari
5. Inginerie
6. Achizitii, logistica
7. Resurse umane
8. Consultanta
9. Juridic
10. Marketing

O mare parte dintre angajatorii prezenti in cadrul evenimentului recruteaza candidati care cunosc mai multe limbi straine. Pe langa limba engleza, topul celor mai cautate limbi straine este: germana, franceza, italiana, spaniola, maghiara si olandeza. Lista limbilor straine cautate de angajatori mai include: greaca, turca, poloneza, rusa, ceha, slovaca, araba, norvegiana si portugheza. Cunoasterea uneia dintre aceste limbi straine creste sansele unui candidat, acest aspect avand prioritate in fata cunostinteleor de specialitate.

Pe langa cele 1650 de oportunitati de cariera adresate atat candidatilor fara experienta, studentilor, absolventilor, cat si celor care au peste 7 ani de experienta, cele 75 de organizatii au pregatit vizitatorilor studii de caz, seminare de cariera, workshopuri si prezentari de companie.

Studiile de caz ofera tinerilor selectati sansa de a participa la o serie de aplicatii practice unde sunt provocati sa gaseasca solutii potrivite pentru diferite situatii de business, de a-si testa spiritul de echipa si abilitatile de comunicare. BRD Groupe Societe Generale organizeaza in cadrul evenimentului un studiu de caz pe tema responsabilitatii sociale corporative, iar Kraft Foods Romania va lansa un studiu de caz din domeniul financiar. Accesul se face pe baza de preselectie in functie de profilul solicitat de companie. Un exemplu in acest sens este profilul solicitat de BRD Groupe Societe Generale: student in an terminal sau masterand, creativ, implicat in activitati extracurriculare.

Marele avantaj al seminarelor si a workshopurilor de cariera este ca ofera tinerilor profesionisti posibilitatea de a intra in dialog cu oameni de business din cadrul companiei, reprezentanti ai departamentului de resurse umane sau chiar manageri. In acest fel participantii isi pot crea o imagine mult mai clara asupra posibilitatilor de dezvoltare, precum si asupra oportunitatilor de cariera in cadrul companiei respective. Companii precum Dacia Groupe Renault, JTI, Accenture, Renault Technologie Romanie, HP, BRD Groupe Societe Generale, Dell Services, Adobe Romania, Baker Tilly Klitou, 1&1 Internet Development, Genpact si WNS, sunt o parte dintre organizatiile care vor sustine cele 17 seminare si workshopuri.

Unul din workshopurile organizate in cadrul targului este: „Piata de IT&C din Romania”. Obiectivul acestui workshop este de a contura o imagine de ansamblu asupra oportunitatilor de cariera oferite in acest moment de industria IT&C. In cadrul acestuia vor fi analizate comparativ tipurile de proiecte care pot fi dezvoltate in domenii diferite ale industriei: gaming, IP testing, dezvoltare de software si vor fi detaliate planurile de recrutare ale celor mai activi angajatori din industrie.

Noutatea acestei editii este reprezentata de faptul ca Dell Services va lansa in cadrul Angajatori de TOP proiectul „Zilele portilor deschise”. Candidatii au ocazia sa se inscrie, iar cei selectati vor fi invitati la sediul companiei Dell Services pentru a interactiona direct atat cu mediul de lucru, cat si cu oamenii care fac parte din organizatie. Bianca Trif, Talent Acquisition la Dell Services ii sfatueste pe candidatii interesati „Sa fie flexibili, sa aiba curajul sa isi asume deciziile luate si sa fie deschisi spre cele mai noi tehnologii”.

Tot la aceasta editie, compania Scandia lanseaza un program de management trainee adresat tinerilor cu potential. Acesta se va desfasura pe parcursul a 2 ani, in departamentele de marketing, vanzari, operatiunie, achizitii, contabilitate, resurse umane si financiar din Bucuresti si/sau Sibiu. Profilul candidatului ideal in viziunea companiei Scandia este reprezentat de: studenti in ultimul an, specializati in marketing, comert, management, cibernetica, finante, industria alimentara si implicati in activitati extracurriculare 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro