Analiză ZF – România preţurilor mici. Vânzările magazinelor de discount s-au triplat la aproape 3 miliarde de euro în mai puţin de un deceniu. În aceeaşi perioadă, comerţul alimentar în ansamblul său a avansat cu 20-30%

Categorie: Pe scurt, Revista Presei

Magazinele de tip discount au început să se dezvolte în România acum mai bine de 15 ani, însă accelerarea expansiunii şi creşterea pu­ternică a businessului s-au văzut în special în ultima perioadă, mai ales după 2011, odată cu intrarea oficială pe piaţă a grupului german Lidl care a preluat operaţiunile Plus Discount.

Acest articol publicat in categoria “Revista Presei” poate fi citit integral in “Ziarul Financiar“.
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul – “Analiză ZF – România preţurilor mici. Vânzările magazinelor de discount s-au triplat la aproape 3 miliarde de euro în mai puţin de un deceniu. În aceeaşi perioadă, comerţul alimentar în ansamblul său a avansat cu 20-30%“.

Etichete:

Alte articole