Analiză ZF. Produsele FMCG mănâncă 60% din banii pe care românii îi cheltuie în retailul offline. Cota de piaţă e a doua cea mai mare din UE

30 august 2020

Românii cheltuie aproape 60% din banii alocaţi la shopping în magazinele alimen­tare, fie ele hiper­marketuri, super­mar­ke­t­uri, alimentare sau chioşcuri. Aceşti bani merg atât către alimente, cât şi că­tre bunuri de îngrijire personală şi a lo­cu­inţei.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Analiză ZF. Produsele FMCG mănâncă 60% din banii pe care românii îi cheltuie în retailul offline. Cota de piaţă e a doua cea mai mare din UE".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro