Alexandru Filip, McKinsey & Company România: Băncile trebuie să identifice soluţii de economisire sau refinanţare atractive pentru clienţi şi să accelereze digitalizarea. 20% dintre români se aşteaptă să folosească mai mult dispozitivele mobile sau computerele pentru a accesa servicii bancare atunci când criza se va încheia, dublu faţă de ţările europene

1 septembrie 2020

Aproape 50% dintre consumatorii din Româ­nia au înregistrat o redu­ce­re a veniturilor şi a eco­no­miilor în ultima perioadă, ceea ce indică o fra­gi­litate financiară, astfel că este de aşteptat ca româ­nii să îşi mo­difice comportamentele pri­vind con­sumul şi eco­no­misirea în noul con­text, potri­vit unui studiu re­alizat de McKinsey & Company.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Alexandru Filip, McKinsey & Company România: Băncile trebuie să identifice soluţii de economisire sau refinanţare atractive pentru clienţi şi să accelereze digitalizarea. 20% dintre români se aşteaptă să folosească mai mult dispozitivele mobile sau computerele pentru a accesa servicii bancare atunci când criza se va încheia, dublu faţă de ţările europene".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro