Alexandru Filip, managing partner al biroului din Bucureşti al McKinsey&Company: Băncile au câteva oportunităţi clare de a-şi susţine clienţii. Una ar fi să continue să ofere sprijin financiar prin diverse facilităţi la plata pe termen scurt pentru clienţii aflaţi în situaţii dificile

19 august 2020

Consumatorii români de servicii ban­ca­re sunt cei mai mulţumiţi cu privire la per­formanţele din ultimele luni ale băncilor ra­portat la cei din alte şapte ţări europene şi peste 70% dintre ei au folosit servicii bancare de pe mobil sau online în această perioadă, ca­nalele digitale generând un nivel de satis­fac­ţie mai ridicat faţă de cele tradiţionale, ara­tă o analiză realizată de McKinsey & Company.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Alexandru Filip, managing partner al biroului din Bucureşti al McKinsey&Company: Băncile au câteva oportunităţi clare de a-şi susţine clienţii. Una ar fi să continue să ofere sprijin financiar prin diverse facilităţi la plata pe termen scurt pentru clienţii aflaţi în situaţii dificile".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro