Afaceri de la zero. Alexandru Popescu şi Mihai Pîslă dezvoltă sub brandul FoodKit o alternativă la gătitul convenţional şi aşteaptă afaceri de 200.000 de euro în 2020

4 martie 2020

Alexandru Popescu şi Mihai Pîslă, doi tineri antreprenori din Bucureşti, dezvoltă de un an de zile brandul FoodKit, un concept prin care produc şi livrează kituri de mâncare sănătoasă către consumatorii din Capitală, atât în zona de office, cât şi în rezidenţial.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Afaceri de la zero. Alexandru Popescu şi Mihai Pîslă dezvoltă sub brandul FoodKit o alternativă la gătitul convenţional şi aşteaptă afaceri de 200.000 de euro în 2020".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro