Cum sa fidelizam clientii prin flyere la pret redus?

12 aprilie 2018

Primavara este considerata de catre micii antreprenori, cat si de catre marii oameni de afaceri, ocazia perfecta pentru a-si rotunji conturile cu incasarile provenite de la potentiali noi clienti. Mai mult, reducerile de preturi, dar si celelalte oferte tentante la produse si servicii, propuse de catre oamenii de afaceri au darul de a atrage un numar cat mai mare de clienti si de-ai fideliza.

Intrucat traim intr-o perioada in care oamenii sunt bombardati de reclame care mai de care mai “siropoase”, atat prin intermediul mass-media, cat si prin mijloacele online de comunicare in masa, fluturasii publicitari sunt adevarate instrumente “nevinovate”, care isi fac loc in acest tumultum. Si cum putem reduce costurile aferente unei astfel de campanii, decat selectand cu atentie ofertele la flyere sau pliante furnizate de catre specialistii in domeniu?

Actualmente, datorita imbunatatirii substantiale a tehnicii tipografice, marile tipografii pot livra printuri de o calitate impecabila, astfel incat in mainile potentialilor consumatori sa ajunga o serie fascinanta de flyere la pret redus.

Cum sa realizam fleyere la pret redus care sa atraga?

Pe strada, la mall-uri, in zonele importante din centrele oraselor, suntem in permananta invadati de materiale promotionale, de diferite marimi si culori, stralucitoare si frumos realizate, care incearca prin orice metoda sa ne cucereasca.

Reclama prin flyere a devenit, cu timpul, un mijloc foarte raspandit de a face afacerea vizibila inca de la inceput. Pentru unele domenii, fluturasul publicitar este, practic indispensabil.

Pentru a obtine un echilibru intre flyerele la pret redus si cresterea proportionala a ratei de conversie a potentialilor clienti, specialistii ne sfatuiesc sa luam in considerare urmatorii pasi pentru a capta atentia trecatorilor inca din primele secunde.

O buna armonie intre design si text

Paradoxal, poate fi de-a dreptul imposibil pentru o tipografie sa ne furnizeze flyere la pret redus, si, in acelasi timp, calitatea produselor finite livrate sa fie impecabila! Si totusi, acest lucru este pe deplin realizabil, cu ajutorul tehnologiei avansate de ultima ora de care beneficiaza tiparul offset.

Flyere la pret redus

Cu ajutorul tiparului offset, se pot obtine flyere in formatul si cu finisajele solictate de catre client. Asadar, putem vorbi de o armonie perfecta! Insa, mare atentie la modul in care elaboram machete pentru un astfel de material publicitar! Flyer-ul trebuie sa capteze atentia posibililor cumparatori prin doua componente importante: designul si mesajul.

Pentru a descoperi secretul echilibrului perfect intre design si mesaj in cazul unor flyere la pret redus, trebuie sa tinem cont de faptul ca designul trebuie conceput astfel incat sa fie in deplina concordanta cu tematica evenimentului, produsului sau serviciului caruia i se face publicitate.

Cu alte cuvinte, mesajul trebuie sa fie scurt si cuprinzator, relevant pentru ceea ce dorim sa promovam. In acelasi timp, designul trebuie sa cucereasca privirile oamenilor inca din primele secunde, intrucat mai bine de 70% dintre persoanele care primesc un astfel de fluturas publicitar sunt tentante sa achizitioneze bunul sau serviciul respectiv doar in urma simplului impact vizual.

Informatia esentiala trebuie asezata in partea de sus a foii, in timp ce imaginea sa fie pozitionata predominant in partea dreapta.

Logo-ul poate fi plasat pe verso, in schimb, imaginile nu ar trebui sa sustraga atentia de la text.

Flyere la pret redus care sa incapa in buzunar

Un flyer bine realizat nu garanteaza intotdeauna succesul unei campanii de informare in masa. De foarte multe ori, atunci cand alegem formatul unui material promotional, nu analizam, foarte bine, daca nu cumva acesta poate deveni, in cel mai scurt timp, o hartie in plus pe care avem tendinta sa o aruncam imediat la cosul de gunoi. In aceste conditii, rezultatele ar fi nule!

Pentru a-si atinge scopul vizat, un flyer ar trebui sa nu depaseasca, asadar, dimensiunile unui buzunar, pentru a putea incapea perfect in interiorul acestuia. In caz contrar, persoana care il primeste este tentanta sa se debaraseze imediat de acesta.

O strategie de distributie a flyerelor bine implementata

Atunci cand alegem sa promovam un produs sau un serviciu prin intermediul flyerelor sau pliantelor, trebuie sa selectam cu mare atentie aria de distributie. In acest fel, avem posibilitatea sa targetam cat mai precis segmentul tinta.

In concluzie, daca vom respecta cu strictete fiecare dintre pasii enuntati, avem toate sansele ca un flyer la pret redus sa valoreze mai mult decat o mie de cuvinte transmise prin intermediul mass-media sau al site-urilor de anunturi!

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro