FameUp, start-up-ul din Iaşi care a dezvoltat o platformă prin care brandurile îşi pot promova produsele cu ajutorul microinfluencerilor, se concentrează acum pe adaptarea produsului său pentru piaţa din SUA astfel încât să reuşească să atragă cât mai mulţi clienţi – agenţii şi branduri – şi implicit şi utilizatori – microinfluenceri, ţinta fiind de a ajunge la venituri de 4-5 milioane la final de an, astfel încât să poată demara o rundă de finanţare de serie A începând cu 2025.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF IT Generation. Start-up Update. FameUp, start-up-ul din Iaşi care a dezvoltat o platformă pentru branduri şi microinfluenceri în care a investit Daniel Dines: Am început expansiunea în SUA. Acolo bugetul unui brand pentru influencer marketing poate fi de zeci de ori mai mare faţă de România".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro