Apicultorii şi procesatorii de miere de albine trebuie să dezvolte mai multe produse cu valoare adăugată sau să se concentreze pe noi sortimente de miere, în contextul în care mierea polifloră ieftină din Ucraina a schimbat în ultimii doi ani perspectivele producătorilor români, a explicat Alina Mateş-Ochiş, manager de vânzări şi marketing Apidava, în emisiunea ZF Investiţi în România!, realizată în parteneriat cu CEC Bank.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. În faţa mierii ieftine din Ucraina, apicultorii români şi procesatorii de miere de albine trebuie să se orienteze spre pieţe noi, sortimente noi şi să vândă mai puţină miere vrac. Cifra de afaceri a companiei Apidava s-a ridicat la 9,4 mil. euro în 2023, comparativ cu circa 8 mil. euro în 2022".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro