Una dintre principalele schimbări observate pe piaţa de e-commerce este reprezentată de aplicaţiile ce folosesc inteligenţa artificială (precum platforma ChatGPT) care pot oferi utilizatorilor răspunsuri cu o acurateţe mai mare decât o face motorul de căutare Google - unde utilizatorii trebuie să aleagă site-ul de unde vor să îşi citească informaţia căutată, a explicat Arthur Rădulescu, fondator şi CEO al platformei de e-commerce MerchantPro - folosită de circa 2.000 de magazine online, majoritatea din România. El este de părere că până la finalul anului în curs instrumentele care utilizează AI vor fi folosite din ce în ce mai mult de către consumatori chiar şi pentru a căuta produse sau servicii ce pot fi achiziţionate online.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF eCommerce Summit 2024. Arthur Rădulescu, fondator şi CEO al platformei de e-commerce MerchantPro: Vom ajunge să căutăm să cumpărăm şi pe ChatGPT. Şi atunci se va pune problema unor modalităţi de a te promova ca magazin online pe aceste aplicaţii".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro