ZF Agropower CEO Talk. Daniel Gross, CEO, Penny: Ne-am propus ca 60% din produse să fie „triplu RO“, până în 2023, făcute cu toate componentele în România. Acum suntem la 50%“

Daniel Gross, CEO al retailerului german Penny, ce operează în România o reţea de circa 280 de magazine cu profil discount, spune că românii îşi doresc din ce în ce mai multe produse româneşti pe raft, astfel că pentru a sprijini întreg lanţul de la producţia primară la procesare şi dis­tribuţie, îşi doresc ca în următorii doi ani circa 60% din produsele listate în Penny Market să fie făcute din ingrediente locale, procesate local şi de către producători români.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ZF Agropower CEO Talk. Daniel Gross, CEO, Penny: Ne-am propus ca 60% din produse să fie „triplu RO“, până în 2023, făcute cu toate componentele în România. Acum suntem la 50%“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro