Zece branduri de produse pentru protecţie solară acoperă 80% din piaţa de profil. Două companii româneşti se luptă cu giganţii internaţionali

3 august 2020

Piaţa produselor pentru protecţie solară a avut un avans de 8% în 2019 faţă de anul anterior, până la 119 mil. lei, iar primii zece jucători au o cotă de 83% din totalul vânzărilor, ceea ce arată consolidarea la vârf a acestora, din datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Zece branduri de produse pentru protecţie solară acoperă 80% din piaţa de profil. Două companii româneşti se luptă cu giganţii internaţionali".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro