Un start-up pe zi. Atelierul de Tuns, un brand de frizerii fondat de un absolvent de studii economice, vrea afaceri de 60.000 de lei în 2019. În 2018, compania a avut afaceri de 45.000 lei şi peste 1.000 de clienţi în fiecare lună

Categorie: Pe scurt, Revista Presei

Atelierul de Tuns, lanţul de frizerii fondat de Valentin Niculescu, un tânăr de 37 de ani din Bucureşti, absolvent de studii economice, ţinteşte o cifră de afaceri de 55 – 60.000 de lei în anul 2019. În 2018, Atelierul de Tuns a avut venituri de aproximativ 45.000 de lei şi mai mult de 1000 de clienti serviţi în fiecare lună.

Acest articol publicat in categoria “Revista Presei” poate fi citit integral in “Ziarul Financiar“.
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul – “Un start-up pe zi. Atelierul de Tuns, un brand de frizerii fondat de un absolvent de studii economice, vrea afaceri de 60.000 de lei în 2019. În 2018, compania a avut afaceri de 45.000 lei şi peste 1.000 de clienţi în fiecare lună“.

Etichete:

Alte articole