#trebuiesarepornimbusinessul Cristina Bâtlan, creatoarea brandului Musette: Fiecare companie a reuşit în acest moment să înţeleagă cât de puternic îi este brandul şi cât de mare este empatia pe care consumatorul o are pentru brandurile româneşti

28 aprilie 2020

Cristina Bâtlan, antreprenoarea care a creat brandul Musette, unul dintre cei mai mari jucători locali din sectorul de încălţăminte, cu activităţi atât în producţie, cât şi în retail, consideră că momentul actual poate da o imagine reală asupra poziţionării brandului unei companii în piaţă, dar şi asupra modului în care consumatorul local optează mai mult sau mai puţin pentru brandurile autohtone.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "#trebuiesarepornimbusinessul Cristina Bâtlan, creatoarea brandului Musette: Fiecare companie a reuşit în acest moment să înţeleagă cât de puternic îi este brandul şi cât de mare este empatia pe care consumatorul o are pentru brandurile româneşti".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro