Telekom România face grupului Discovery o propunere greu de refuzat: Să lăsăm “minoritatea” de clienţi “pasionată” de posturile Discovery / Eurosport să le cumpere separat, ca extraopţiune. “Nu punem comision, nici marjă de profit, fiecare leu încasat va merge la Discovery”

10 ianuarie 2020

Mutarea fără precedent făcută de Telekom, sub forma unei scrisori publice semnate de directorul comercial pe segmentul consumer Andreas Elsner, pare a fi şi o acţiune prin care grupul local de comunicaţii încearcă să arate, fără a o spune direct, că Discovery are o politică inflexibilă de comercializare a conţinutului, care a contribuit la eşecul negocierilor de anul trecut.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Telekom România face grupului Discovery o propunere greu de refuzat: Să lăsăm “minoritatea” de clienţi “pasionată” de posturile Discovery / Eurosport să le cumpere separat, ca extraopţiune. “Nu punem comision, nici marjă de profit, fiecare leu încasat va merge la Discovery”".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro