TECHNO OFFICE: Companiile investesc chiar si 350 euro/mp in amenajarea birourilor

19 martie 2015

Potrivit Techno Office, unul dintre principalii jucatori ai pietei locale de furnizori de solutii complete pentru amenajarea spatiilor de birouri, incepand din 2014, companiile din Romania sunt dispuse sa aloce bugete mai mari pentru amenajarea spatiilor de birouri, ajungand chiar si la 350 euro/ metru patrat.

„Cu toate ca bugetele din ultimii ani au cunoscut o scadere considerabila, incepand cu anul 2014 am inceput sa resimtim curajul companiilor din Romania si o crestere treptata a sumelor dedicate amenajarii spatiilor de birouri”, a declarat Iuliana Carata, General Manager Techno Office.

Potrivit Techno Office, in ultimul an, costul mediu pentru amenajarea unui spatiu de birou s-a situat intre 80 euro/ metru patrat si 350 euro/ metru patrat, in functie de tipul de produse alese.

„În ceea ce priveste cele mai mari sume alocate pentru amenajarea spatiilor de birouri, companiile din industria farmaceutica, IT&C si cea de servicii financiare se afla in topul celor care nu fac compromisuri legate de bugetele investite”, a mai spus Iuliana Carata.

Totodata, Techno Office remarca faptul ca in spatiile in care se investesc bugete semnificative, se acorda o atentie speciala zonelor de management, salilor de conferinta, zonelor de receptie si de lounge, atat din punct de vedere al suprafetelor pe care se desfasoara, cat si al finisajelor si sistemelor audio-video integrate.

Reprezentanta companiei a mentionat ca cele mai multe amenajari din Romania sunt realizate cu elemente standard, insa acestea sunt completate cu produse custom-made. De regula, potrivit Techno Office, pentru zone de receptie, zone de servit masa si zone de lounge / relaxare, clientii apeleaza la produse realizate la comanda. Alte situatii in care acestea sunt solicitate sunt cele in care se doreste ajustarea dimensiunilor meselor de lucru si a sistemelor de depozitare pentru a optimiza un anumit spatiu sau pentru a incadra o piesa de mobilier, precum receptiile, intr-un anumit design.

Ce presupune amenajarea unui spatiu office
„Prima regula in amenajarea birourilor este ca spatiul respectiv sa fie functional si sa indeplineasca toate standardele de lucru cu privire la iluminat, ventilatie si alte aspecte care vizeaza bunastarea angajatilor, iar rolul nostru, ca si consultant in amenajari, este sa indrumam clientul catre solutii optime, in concordanta cu bugetul alocat”, a mentionat reprezentanta Techno Office.

Raportat la bugete, scaunele absorb circa 45% din sumele totale alocate amenajarii birourilor, deoarece companiile aleg tot mai des modele ergonomice, cu mecanisme intuitive care, prin ajustarea corecta, individuala – in functie de greutatea sau inaltimea utilizatorului - ii vor oferi acestuia un suport de sustinere echilibrat si o crestere semnificativa a nivelului de confort in perioada de lucru „asezat pe scaun”.

Pe plan secund in bugetul necesar amenajarii se afla birourile, receptiile si mesele de meeting, ansamblu pentru care companiile aloca, de obicei, circa 30% din bugetul disponibil.

La polul opus, clientii Techno Office aloca doar 10% din buget pentru spatiile de depozitare, acestea fiind din ce in ce mai putin prezente in birourile companiilor datorita tendintei de a apela la solutii de arhivare digitala. Nu in ultimul rand, canapelele, fotoliile si zonele de lounge consuma aproximativ 15% din bugetul destinat amenajarii.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro