Sfaturi pentru instruirea corecta a casierilor tai

Categorie: Pe scurt

Daca detii o afacere de tip market sau supermarket, casierii sunt persoane cheie pentru imaginea brand-ului tau. Asta pentru ca ei sunt contactul direct dintre clienti si afacerea ta. Prin intermediul lor, afacerea ta va fi etichetata ca una buna, care raspunde nevoilor consumatorilor ei sau una mai putin buna care nu trateaza clientii cum trebuie.

Ei bine, casieri sunt persoanele care au in sarcina case de marcat, distribuirea si incasarea banilor pentru produsele sau serviciile oferite de companie. Asadar, lucrand cu bani, trebuie sa fie persoane de incredere si loiale afacerii tale. Mai mult decat atat, o instruire si formare profesionala este esentiala pentru buna functionare a afacerii tale, in favoarea clientilor tai.

Este important pentru casieri sa dispuna de un training, atat pentru procesarea platilor, cat si pentru relatia pe care trebuie sa o aiba cu clientii. In cele ce urmeaza, vom enumera cateva sfaturi importante de care trebuie sa tii cont, atunci cand formezi un viitor casier. Asta pentru ca, viitorii tai casierii sa poata sa fie mai eficienti, sa stie cum sa se ocupe cu clientii nervosi, sa opereze cum trebuie casa de marcat si sa asigure o imagine frumoasa brand-ului tau.

  • Pe langa instruirea pe care o oferi viitorilor casieri, pune cel mai bun casier sa se ocupe intr-o perioada mai putin aglomerata de pregatirea acestora. Asta inseamna ca acestia sa stea le ofere cele mai bune sfaturi si recomandari pentru ca acestia sa isi desfasoare activitatea fara nicio problema. Pe langa training vor lua la cunostinta cum decurg lucrurile intr-o maniera cat mai eficienta.
  • In timpul instruirii, acopera si tipurile de tranzactii mai putin frecvente, cum ar fi cumpararea cu carduri de cadou. Astfel, daca vor fi pusi in acea situatie sa stie deja ce trebuie sa faca.
  • Invata-i sa opereze cum trebuie casa de marcat si pune-i sa exerseze cu un casier deja experimentat ori de cate ori au nevoie.
  • Asigura-te ca au memorat toate codurile de care au nevoie inainte sa lucreze propriu zis, pentru a nu exista probleme pe viitor in acest sens.
  • Pune-i intotdeauna sa numere banii inainte sa ii inmaneze clientilor. In asa fel, vor fi reverificate posibilele erori de calcul sau de numarat.
  • Invata-i ca, atunci cand ofera restul sa dea mai intai monedele clientilor, apoi bancnotele si chitantele, pentru a nu exista posibilitate sa le alunece monezile pe jos.
  • Invata-i ca intotdeauna sa-si pastreze calmul. Mai ales in situatiile in care un client nervos tipa la ei. Mai mult, sa incerce sa asculte fiecare nelamurire pe care un client o are si sa gaseasca o solutie pentru a solicita pe cineva din echipa avizat sa ii raspunda acestuia.
  • Incurajeaza-i sa-ti comunice intotdeauna neintelegerile in orice situatie, asta pentru ca sa le intampini problemele cu responsabilitate si sa le oferi conditiile necesare pentru a dezvolta, impreuna cu ei, un parteneriat pe termen lung.

In cazul in care esti la inceput de drum si vrei sa iti deschizi un market sau magazin de produse, atunci cu siguranta iti doresti sa beneficiezi de cele mai utile instrumente din acest segment de piata. Numeroase modele de case de marcat te asteapta sa le descoperi functionalitatile, iar consultantii magazinului online TehnicaFiscala.ro te asteapta cu cele mai bune recomandari, in functie de cerintele si preferintele tale.

 

Cauti Gazduire Web? Alege Speedhost.ro


Alte articole

Adauga comentariu