Schimbare istorică pe piaţa de îngrijire orală: GSK detronează Colgate din poziţia de lider. Românii cheltuie anual aproape 40 mil. euro pe periuţe de dinţi şi circa 70 de milioane de euro pe pastă de dinţi, conform celor mai recente date

Categorie: Pe scurt, Revista Presei

Grupul GSK, ce are în portofoliu mărci precum AquaFresh, Sensodyne sau Paro­dontax, a devenit liderul pieţei de îngrijire ora­lă după vânzările din 2019, detronând ast­fel compania Colgate-Palmolive, care de­ţinea prima poziţie în top de foarte mulţi ani.

Acest articol publicat in categoria “Revista Presei” poate fi citit integral in “Ziarul Financiar“.
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul – “Schimbare istorică pe piaţa de îngrijire orală: GSK detronează Colgate din poziţia de lider. Românii cheltuie anual aproape 40 mil. euro pe periuţe de dinţi şi circa 70 de milioane de euro pe pastă de dinţi, conform celor mai recente date“.

Etichete:

Alte articole