PRODUCĂTORI ROMÂNI LA RAFT. Marcă privată plus un brand consacrat, „reţeta“ Lidl pe segmentul de iaurturi. Niciun brand românesc nu-şi face loc

26 august 2020

Piaţa iaurturilor, evaluată la circa un miliard de lei anual, este dominată de multinaţionale, Danone, Zuzu şi Activia fiind unele dintre cele mai vândute branduri, prezente în majoritatea lanţurilor mari de comerţ modern, în timp ce brandurile româneşti, precum Bonas sau Ene, produse de companii de dimensiuni medii, Origini sau Casa Natura, produse de companii de dimensiuni mici, ajung cu greu la consumator prin intermediul retailerilor.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "PRODUCĂTORI ROMÂNI LA RAFT. Marcă privată plus un brand consacrat, „reţeta“ Lidl pe segmentul de iaurturi. Niciun brand românesc nu-şi face loc".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro