Mihaela Căluşer, Wens Travel: Destinaţiile interne au fost primele solicitate, fiind urmate de Grecia. Turiştii nu mai planifică vacanţe, sunt spontani. Agenţia de turism a încheiat anul 2019 cu afaceri de 13 milioane de euro

Categorie: Pe scurt, Revista Presei

Mihaela Căluşer, proprietar şi CEO al agenţiei de turism Wens Travel, cu afaceri de 13 mil. euro în 2019, spune că pandemia de COVID-19 a adus schimbări asupra obiceiului de achiziţie a vacanţelor, astfel că turiştii decid achiziţia foarte aproape de momentul plecării.

Acest articol publicat in categoria “Revista Presei” poate fi citit integral in “Ziarul Financiar“.
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul – “Mihaela Căluşer, Wens Travel: Destinaţiile interne au fost primele solicitate, fiind urmate de Grecia. Turiştii nu mai planifică vacanţe, sunt spontani. Agenţia de turism a încheiat anul 2019 cu afaceri de 13 milioane de euro“.

Etichete:

Alte articole