Magazinele online ale retailerilor de bricolaj, pariul „câştigător“ în pandemie. Unităţile fizice rămân deschise, dar clienţii sunt încurajaţi să comande pe internet. Împreună, cele mai mari zece companii din retailul şi distribuţia de materiale de construcţii din România aveau în 2018 un număr total de 15.000 de angajaţi

20 martie 2020

Magazinele de bricolaj şi depozitele de materiale de construcţii din România rămân deschise, în condiţii de atenţie sporită la igienă, însă cumpărătorii cresc numărul de comenzi online, pentru a limita interacţiunile cu alţi oameni, în contextul răspândirii epidemiei de coronavirus.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Magazinele online ale retailerilor de bricolaj, pariul „câştigător“ în pandemie. Unităţile fizice rămân deschise, dar clienţii sunt încurajaţi să comande pe internet. Împreună, cele mai mari zece companii din retailul şi distribuţia de materiale de construcţii din România aveau în 2018 un număr total de 15.000 de angajaţi".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro