Luxury Show 2007: 200 de firme si 500.000 de euro cheltuieli

25 aprilie 2007

Cea de-a doua editie a targului marcilor de lux Luxury Show, programata pentru perioada 6-9 decembrie, va reuni peste 200 de firme, in crestere cu circa 50%, si va necesita cheltuieli de peste 500.000 de euro, a anuntat marti Romexpo Bucuresti, coorganizator al evenimentului. "Acesti bani reprezinta cheltuielile necesare organizarii evenimentului, fiind practic o investitie in imagine, intr-un produs nou, de viitor, care in prima faza va genera probabil un profit destul de mic", a precizat George Cojocaru, director general Romexpo.

Principala tema a targului va fi industria de bijuterii. Vor fi expuse, de asemenea, marci de lux grupate in cinci sectiuni - home&design, mottorshow, trend fashion, hiEnd si leisure&plesure. Elementul central - bijuteriile,  vor fi expuse in pavilionul central unde va fi amenajata o galerie speciala. Conceptul sub care se va derula targul marcilor de lux din 2007 este "luxul ca atitudine" si este inspirat din afirmatia renumitului creator, Coco Chanel care a spus ca luxul nu este opusul saraciei, ci opusul vulgaritatii.

Evenimentul organizat de Romexpo si Euroexpo va reuni si anul acesta cele mai cunoscute marci de lux din lume, de la cele mai sofisticate bijuterii si toalete, aparatura high-tech si decoratiuni interioare, pana la ultimele modele de elicoptere, limuzine si yachturi. La fel ca la prima editie  "Luxury Show", desfasurata in decembrie 2006, brandurile prezente la eveniment vor fi repartizate in cinci sectiuni: "Home& Design" (mobila, decoratiuni interioare si exterioare), "Motorshow" (masini, motociclete), "Trend Fashion" (haine, bijuterii sau produse cosmetice), "HiEnd" (echipamente electronice, gadget-uri) si "Leisure &Pleasure" (bauturi, cafea, baruri, restaurante sau cadouri).

Noutatea "Luxury Show" 2007 consta in introducerea unui ambasador al bunul gust. "Special pentru acest eveniment intentionam sa cream o institutie a Ambasadorului Luxului, prin care o personalitate de talie internationala sa se implice in promovarea luxului ca atitudine", a precizat directoul general Romexpo.

Anul trecut, primul targ al marcilor de lux a avut 7.550 de vizitatori care au putut admira exponate cu o valoare totala de aproximativ 20 milioane euro. Printre marcile prezente s-au numarat Rolls Royce, Mercedes, Versace, Chanel, sau Prada, iar valoarea totala a contractelor incheiate a depasit 5 milioane euro.

Cele mai scumpe produse pentru care s-au semnat contracte au fost yachturile si automobilele. Reprezentantii firmei Neptun Yacht au spus ca la targ au primit comenzi chiar si pentru ambarcatiuni care nu erau expuse, in timp ce compania Dom Leasing a vandut 14 automobile in valoare totala de 1,4 milioane euro, triplu fata de estimarile initiale.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro