La ce renunţă consumatorii în urma pandemiei de COVID-19. Criza generează îngrijorare pentru 8 din 10 români, însă cei mai mulţi rămân optimişti cu privire la viitor

Impactul pandemiei de COVID19 este vizibil atât la nivel medical, în as­pecte legate de igienă şi siguranţă, cât şi în comportamentul de consum al ro­mâ­­­nilor, în planurile de viitor şi de achi­ziţii ale acestora, arată un studiu reali­zat firma de cercetare de piaţă Mia Mar­keting.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "La ce renunţă consumatorii în urma pandemiei de COVID-19. Criza generează îngrijorare pentru 8 din 10 români, însă cei mai mulţi rămân optimişti cu privire la viitor".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro