Investiţii directe versus lohn. Opt giganţi din modă au investit în producţie în România şi au afaceri de 1,5 miliarde de lei. În fabricile lor lucrează peste 5.000 de salariaţi

6 aprilie 2016

Grupul italian de modă de lux Moncler, cunoscut pentru gecile sale cu preţuri ce depăşesc 1.000 de euro, este cel mai nou nume din industria modei care îşi face intrarea pe piaţa locală printr-o investiţie directă în producţie.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Investiţii directe versus lohn. Opt giganţi din modă au investit în producţie în România şi au afaceri de 1,5 miliarde de lei. În fabricile lor lucrează peste 5.000 de salariaţi".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro